Heeft u nog vragen? Misschien kunt u het antwoord in onderstaande lijst met veel gestelde vragen vinden. Vindt u uw antwoord niet, dan kunt u uw vraag stellen via ons contactformulier of via info@speedyairportservice.be.
Je kan het eenvoudigst reserveren via het reservatieformulier op onze website. Zo zijn wij zeker dat we alle nodige gegevens van u ontvangen. Na reservatie via onze website ontvangt u steeds nog een aparte e-mail ter bevestiging van uw boeking.
Indien u liever via e-mail reserveert, vermeld dan zeker de volgende gegevens:
Je kan steeds cash afrekenen aan de chauffeur, maar daarnaast is het ook mogelijk om in onze wagens met de bankkaart/kredietkaart of met Payconiq te betalen. We accepteren elke kaart met een logo van Maestro, Visa, Mastercard, American Express, evenals NFC-betalingen via Google en Apple Pay.
Dankzij Payconiq kan je ook met je smartphone betalen. Gewoon de QR-code scannen met de app, het te betalen bedrag invoeren en bevestigen met je pincode. Héél gemakkelijk!
Je kan ook nog steeds op voorhand het bedrag via overschrijving op onze rekening storten en professionele klanten hebben altijd de mogelijkheid om achteraf via factuur te betalen.
Wenst u een factuur? Geen probleem, wij bezorgen u achteraf de factuur via e-mail of per post. Onze vaste klanten kunnen ook achteraf betalen via factuur.
Op basis van het vertrekuur van uw vlucht en het (verwachte) verkeer op dat moment bepalen wij het ophaaluur. Wij proberen om steeds minimum 2 uur op voorhand op de luchthaven te arriveren. Voor bepaalde bestemmingen of tijdens piekperiodes kan dit 3 uur op voorhand zijn. Het exacte ophaaluur staat steeds duidelijk vermeld op de bevestiging van uw boeking.
Het ophaaluur kan indien gewenst na overleg met Speedy Airport Service aangepast worden.
Tijdens de kantooruren zijn we steeds bereikbaar op het nummer 050/359000. Dit van maandag tot vrijdag van 9u tot 18u en op zaterdag van 9u tot 12u.
Ook buiten de kantooruren zijn we in geval van nood bereikbaar op ditzelfde nummer. Druk op 1 tijdens het afspelen van de voicemail om doorgeschakeld te worden naar een medewerker.
Uw chauffeur zal u steeds binnen in de aankomsthal opwachten met een bordje van Speedy Airport Service.
Wij raden aan om minstens 14 dagen op voorhand uw vervoer aan te vragen. Op die manier kunnen we ook in het hoogseizoen uw vervoer garanderen. Voor last-minute reservaties (minder dan 48u op voorhand) is er een vaste meerprijs van 25 EUR.
Je kan kostenloos annuleren tot 24u voor het afgesproken ophaaluur. Indien u minder dan 24u voor het afgesproken ophaaluur annuleert dan wordt het volledige bedrag van de transfer aangerekend.
Ja, dat is een deel van onze service. Gelieve ons wel steeds op voorhand te informeren indien u een kinderzitje/verhoogzitje wenst. Gebruikt u liever uw eigen kinderzitje/verhoogzitje, dan houden wij dit in bewaring terwijl u op reis bent.
Wij controleren steeds de aankomsttijd van uw vlucht om te zien of die op tijd is of niet. Enkel bij grote vertragingen (+3u) of als uw vlucht geannuleerd of gewijzigd is, moet u Speedy Airport Service verwittigen.
Jazeker, wij beperken ons niet enkel tot luchthavenvervoer. Met uitzondering van korte ritten - die zijn voorbehouden voor taxi's - kunnen wij u naar gelijk welke bestemming brengen. Enkele voorbeelden zijn: treinstation, cruiseterminal, hotel, ziekenhuis, ... Voor deze ritten maken we dan een prijs op maat.
Nee, alle kosten zoals BTW, tolkosten, parking, etc... zijn steeds inbegrepen in de prijs. We rekenen ook geen extra kosten aan voor ritten 's nachts of in het weekend.